2023-04-13 14:47:21

Personāla administrēšanas asistents/-e (uz noteiktu laiku - 2 gadi)

CVMarket.lv klients
No 1200 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Nodrošināt precīzu ar personālu saistīto dokumentu sagatavošanu, uzskaiti un pārvaldību.
  • Administrēt ikdienas personāla datus.
  • Sekot līdzi, lai izpildītu likumā noteiktās reģistrācijas un sertifikācijas prasības.
  • Sniegt atbalstu organizatoriskās struktūras pārvaldīšanā.
  • Sniegt atbalstu darbiniekiem un vadībai ikdienas jautājumos.

Prasības kandidātiem

  • Vēlama augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība.
  • Labas komunikācijas prasmes un organizācijas prasmes.
  • Efektivitāte strādājot gan individuāli, gan komandā.
  • Izcilas MS Office lietošanas prasmes.
  • Ļoti labas latviešu, labas angļu valodas zināšanas. Vācu un/vai krievu valodas zināšanas tiks uzskatīta kā priekšrocība.
  • Spēja strādāt dinamiskā vidē.
  • Darba pieredze saistītā jomā un SAP programmas lietošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Derīgs Covid-19 sertifikāts.

Uzņēmums piedāvā

  • Stabils darbs veiksmīgā un augošā starptautiskā uzņēmumā.
  • Veselības apdrošināšana.
  • Apmācība pirms darba uzsākšanas.
  • Attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Starptautiska vide - komunikācija un pieredzes apmaiņa ar citām Lidl valstīm.
  • Enerģijas lādiņam darbiniekiem birojā pieejami svaigi augļi un siltie dzērieni.
  • Darba vietas birojā - ergonomiski iekārtotas.

 

Kandidāti tiek izvērtēti neatkarīgi no personas rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, invaliditātes, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelsmes, mantiskā vai ģimenes stāvokļa, seksuālās orientācijas vai citiem apstākļiem.