2023-04-13 14:47:21

Personāla administrēšanas asistents/-e (uz noteiku laiku - 1,5 gads)

CVMarket.lv klients
1450 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Nodrošināt precīzu ar personāla saistīto dokumentu sagatavošanu, uzskaiti un pārvaldību.
  • Administrēt ikdienas personāla datus.
  • Sekot līdzi, lai izpildītu likumā noteiktās reģistrācijas un sertifikācijas prasības.
  • Sniegt atbalstu uzņēmuma struktūras administrēšanā.
  • Apkopot un sagatavot nepieciešamo informāciju pēc vadības pieprasījuma, kā arī veidot dažādas prezentācijas.
  • Sniegt atbalstu darbiniekiem un vadībai ikdienas jautājumos.

Prasības kandidātiem

  • Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība.
  • Ļoti labas latviešu un labas angļu valodas zināšanas.
  • Labas komunikācijas un organizēšanas prasmes.
  • Efektīvitāte strādājot gan individuāli, gan komandā.
  • Ļoti labas MS Office lietošanas prasmes.
  • Spēja strādāt dinamiskā vidē.
  • Darba pieredze saistītā jomā un SAP programmas lietošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojumu: EUR 1450 bruto mēnesī.
  • Samaksu par katru papildu nostrādāto minūti.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Apmācības pirms darba uzsākšanas.
  • Attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Enerģijas lādiņam darbiniekiem birojā pieejami svaigi augļi un siltie dzērieni.
  • Mūsdienīgu darba vidi – telpas, tehnoloģijas, aprīkojumu.
  • Elastīgu darba dienas uzsākšanas laiku.
  • Hibrīda darba modeli.

 

Esi ieinteresēts? Spied “Pieteikties”. Gaidīsim Tavu CV ANGĻU valodā!

Ja Tev ir jautājumi, droši sazinies ar personāla atlases speciālisti Asju.  Zvani un uzdod jautājumu: +371 26686176.

Kandidāti tiek izvērtēti neatkarīgi no personas rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, invaliditātes, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelsmes, mantiskā vai ģimenes stāvokļa, seksuālās orientācijas vai citiem apstākļiem.