Darba apraksts
*noformēt administratīvos aktus par ierēdņu tiesiskā statusa nodibināšanu, maiņu, izbeigšanu
*organizēt un nodrošināt ierēdņu darba rezultātu novērtēšanas gaitu
*nodrošināt VZD amatpersonu sarakstu sastādīšanu un iesniegšanu Valsts ieņēmuma dienestā
* nodrošināt sadarbību ar VZD reģionālajām nodaļām amatu sarakstu, reglamentu, amatu aprakstu, u.c dokumentu sagatavošanā
*pārzināt un analizēt informāciju saistītu ar VZD ierēdniecības jautājumiem
*organizēt konkursus uz vakantajiem ierēdņu amatiem
* aizvietot daļas vadītāju tā prombūtnes laikā
*sniegt priekšlikumus darba pilnveidošanai un piedalīties to realizācijā
* u.c.
Prasības kandidātiem
*atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
* augstākā izglītība (juridiskā vai personālvadībā)
* 2 gadu pieredze personālvadībā valsts pārvaldē vadošā amatā
* Valsts amatpersonu, ierēdniecību un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
* zināšanas un praktiskā pieredze personāla atlases konkursa organizēšanā
* labas angļu valodas zināšanas
* prasme patstāvīgi un mērķtiecīgi organizēt savu darbu un izvirzīt prioritātes
* labas komunikācijas prasmes, apzinīga attieksme pret darbu
* spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Uzņēmums piedāvā
* stabilu atalgojumu
* darbu dinamiskā vidē
* profesionālās apmācības un izaugsmes iespējas
* draudzīgu un atsaucīgu kolēģu atbalstu