Darba apraksts
Mēs esam dinamiska, augoša kompānija, un ticam, ka veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir izcili, efektīvi un kompetenti darbinieki. Tāpēc savai komandai meklējam tos, kas nebaidās no darba un jauniem izaicinājumiem.
Rezultāti, ko sagaidām no Jums:
labi organizēta un izveidota personālvadība, kas nodrošina uzņēmumu ar kvalificētiem darbiniekiem;
produktīvi, motivēti un lojāli uzņēmuma darbinieki;
normatīvo aktu prasībām atbilstoša lietvedība.
Jūsu pienākumi būs:
Personāla atlases procesa organizācija.un pretendentu izvērtēšana
Lietvedība.
Darba aprakstu un iekšējās kārtības noteikumu izstrāde.
Uzņēmuma politikas un standartu kontrole.
Korporatīvā gara veidošana.
Prasības kandidātiem
Lai to izdarītu, Jums ir jābūt:
Vēlmei palīdzēt cilvēkiem.
Spējai ātri pieņemt lēmumus un reaģēt uz pārmaiņām
Spējai panākt rīkojumu un prasību konsekventu izpildi
Atbilstošai augstākajai izglītībai.
Darba pieredzei vismaz 2 gadi līdzīgā amatā.
Labām latviešu un krievu valodas zināšanām (angļu valodas zināšanas būs kā priekšrocība).