https://www.cvmarket.lv/6334

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #6334

Personīgais banķieris/-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Klientu apkalpošanas un konsultatīvo pakalpojumu sniegšana jautājumos, kas saistīti ar biznesa nostiprināšanu un paplašināšanu


Prasības kandidātiem

* augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai banku darbības specialitātē
* darba pieredze klientu apkalpošanā
* ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze bankā vai finanšu institūcijās
* ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
* labas angļu valodas zināšanas
* teicamas komunikācijas un sadarbošanās spējas
* labas datorprasmes
* atbildības sajūta, precizitāte un augstas darbaspējas


Uzņēmums piedāvā

* interesantu un saistošu darbu
* Jūsu profesionalitātei atbilstošu atalgojumu
* labus darba apstākļus un darbu augošā komandā
* apmācības un izaugsmes iespējas


Cita informācija

Pieteikuma vēstules un CV (ar norādi "Personīgais banķieris") lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@bib.lv, pa faksu 7220330 vai uz adresi A/S "Baltic International Bank", Kalēju 43, Rīga, LV 1050


Darba sludinājuma numurs
#6334

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2004. gada 4. novembris
Ievadīts:
2004. gada 21. oktobris

CV MARKET klients

Dibināta 1993.gadā un orientēta uz lielu korporatīvo klientu apkalpošanu.Bankas darba pamatprincips ir individuāla klientu apkalpošana un konsultatīvo pakalpojumu sniegšana jautājumos,kas saistīti ar klientu biznesa nostiprināšanu un paplašināšanu.

Skatīt visu

You are applying to:
Personīgais banķieris/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!