2023-04-13 14:47:21

Preču pārvaldības jaunākais konsultants/-e

CVMarket.lv klients
No 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Sagatavot vadlīnijas un norādījumus veikalu darbiniekiem saistībā ar preču pasūtīšanu un izvietošanu.
  • Kontrolēt un analizēt veikalu nepieciešamo preču apjomu pasūtījumus un dokumentēt labojumus.
  • Risināt problēmsituācijas, kas saistītas ar loģistikas, piegādes un preču kvalitātes jautājumiem.
  • Analizēt veikalu iknedēļas rezultātus un sagatavot atskaites.
  • Sadarboties ar pārdošanas un iepirkumu departamentiem, lai nodrošinātu optimālu preču un informācijas plūsmu.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība.
  • Pieredze saistītā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Teicamas latviešu un ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes.
  • Teicamas MS Excel lietotāja prasmes.
  • Spēja risināt problēmsituācijas un pielāgoties mainīgai darba videi.
  • Augsta precizitāte un spēja analizēt datus, kā arī noteikt tendences.

Uzņēmums piedāvā

  • Alga 1500 EUR bruto mēnesī.
  • Samaksa par katru papildu nostrādāto minūti.
  • Darbs maiņās pēc plānotā grafika (otrdiena – svētdiena vai sestdiena – ceturtdiena).
  • Veselības apdrošināšana.
  • Apmācība pirms darba uzsākšanas.
  • Attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Enerģijas lādiņam darbiniekiem birojā pieejami svaigi augļi un siltie dzērieni.
  • Visas darba vietas Lidl birojā ir ergonomiski iekārtotas.
  • Iespēja 1-2 dienas nedēļā strādāt attālināti.