2023-04-13 14:47:21

Programmatūras uzturēšanas speciālists/-e (Customer Support Engineer)

CVMarket.lv klients
1500 - 2000 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Support Engineer (programmatūras uzturēšanas speciālists/-e)

Tier 2 (in-depth technical support)

Blue Bridge Technologies ir viens no vadošajiem informācijas sistēmu izstrādātājiem Latvijas veselības aprūpē un apdrošināšanā. Mēs veiksmīgi sadarbojamies un esam nodibinājuši ilgtermiņa attiecības ar visām Latvijas veselības apdrošināšanas sabiedrībām un lielākajām veselības aprūpes iestādēm - gan valsts finansētām, gan privātām, kā arī ambulatorām speciālistu un ģimenes ārstu praksēm.

 

2007. gadā uzņēmumu dibināja ekspertu komanda ar bagātīgu IT risinājumu izstrādes un realizācijas pieredzi. Pirmais uzņēmuma pakalpojums bija ieviests Latvijas tirgū 2008. gadā - veselības apdrošināšanas darījumi starp apdrošinātājiem un līgumiestādēm tiešsaistē. Tas kļuva par pamatu mūsdienīgai apdrošināšanas atlīdzību elektroniskai apstrādei un norēķiniem starp apdrošinātāju, līgumiestādi un veselības apdrošināšanas polišu īpašnieku. Šīs pakalpojums ir atzīts par izcilu IT risinājumu savā jomā un šobrīd vairāk nekā 700 līgumiestādes ātri un ērti veic norēķinus ar apdrošinātiem pacientiem.

 

Paplašinoties produktu klāstam un rūpējoties par aizvien augstāka klientu apkalpošanas līmeņa nodrošināšanu, papildu komandā nepieciešams Programmatūras uzturēšanas  speciālists/-e (Support Engineer, Tier 2).

 

Tu kļūsi par Blue Bridge Technologies izstrādāto produktu ekspertu un piedalīsies to uzturēšanā aplikācijas koda, datubāzu un infrastruktūras līmenī - strādāsi cieši ar klientiem, produktu izstrādes komandu un klientu atbalsta nodaļas darbiniekiem, lai diagnosticētu un atrisinātu sarežģītākās no problēmām un palīdzētu pilnveidot komandas izstrādātos produktus.

 

Tavos ikdienas pienākumos ietilps:

  • Iepazīt padziļinātā līmenī Blue Bridge Technologies izstrādātos produktus (to uzbūvi un arhitektūru, izmantotās saskarnes un algoritmus, datu apmaiņas principus u.tml.)
  • Sadarbojoties ar programmatūras izstrādes vai serveru administrēšanas speciālistiem, risināt sarežģītākus tehniska rakstura problēmpieteikumus, kurus eskalējusi pirmā līmeņa klientu atbalsta komanda (aplikācijas koda darbības, datubāzu vai infrastruktūras līmenī)
  • Apstiprināt un reproducēt produkta defektus, noteikt to rašanās iemeslus, novērst to radītās sekas un ziņot par tiem produktu izstrādes komandai, piedāvāt risinājumus
  • Dokumentēt un dalīties zināšanās ar klientu atbalsta komandas dalībniekiem produkta kļūdu pieteikumu izpētei un risināšanai
  • Sadarboties ar infrastruktūras apkalpojošo komandu aplikāciju ātrdarbības un stabilitātes nodrošināšanai, automatizācijas pilnveidei aplikāciju piegādei (deployment)
  • Sadarboties ar produktu izstrādes komandu, regulārai tipiskāko problēmpieteikumu trendu (tendenču) pārskatīšanai un risināšanai
  • Uzturēt aplikāciju darbības nodrošināšanai nepieciešamo tehnisko dokumentāciju

 

Pēc pietiekamas pieredzes iegūšanas, var būt nepieciešamība sniegt atbalstu ārpus ierastā darba laika, pēc rotācijas principa esot pieejamam/-ai arī nedēļas nogalēs un svētku dienās.

Prasības kandidātiem

  • Izpratne un zināšanas par datubāzēm, SQL vaicājumu rakstīšanu
  • Pieredze darbā ar komandrindu (CLI), skriptu rakstīšanu
  • Vēlme mācīties un augt profesionāli, interese apgūt programmēšanas pamatus un/vai serveru administrēšanas pamatus
  • Analītiska domāšana un uz problēmu risināšanu vērstas iemaņas, uzmanības pievēršana detaļām
  • Labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes un spēja izskaidrot tehniskas nianses un konceptus mazāk tehniskiem lietotājiem
  • Spēja sekot procesiem (darba vadības un incidentu reģistrēšanas sistēmu izmantošana, darbu prioritizēšana, strukturēta pieeja)
  • Ļoti labas latviešu un tehniskās angļu valodas zināšanas

 

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

  • Pamatzināšanas (1-3 gadu pieredze) programmatūras izstrādē (vēlams - PHP)
  • Iepriekšējā pieredze (vismaz 2 gadi) aplikāciju tehniskā atbalsta un lietojumu uzturēšanai produkcijas vidē (vēlams, Linux vai BSD bāzētās operētājsistēmās)
  • Pieredze darbā ar Linux saimes operētājsistēmām un atvērtā koda lietojumu uzturēšanu (LAMP stack, web serveri, datubāzes, tīkls, DNS, ugunsmūru pārvaldība, VPN, drošība u.c.)
  • Izpratne vai pamatzināšanas par automatizāciju un DevOps
  • Pieredze dokumentācijas izstrādē, dažādu metodoloģiju un labo prakšu pielietošanā to izveidē
  • Inženierzinātņu bakalaura grāds datorvadībā un datorzinātnē, profesionālais bakalaura grāds datorsistēmās un programmēšanas inženiera kvalifikācija vai līdzvērtīga pieredze

Uzņēmums piedāvā

  • darbu vadošā informācijas sistēmu izstrādes uzņēmumā savā nozarē Latvijā
  • apmācības iespējas
  • profesionālus izaicinājumus un karjeras izaugsmes iespējas
  • motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
  • interesantu un dinamisku darba vidi
  • ērtu biroju un draudzīgu kolektīvu
  • attālinātā darba iespējas

 

Atalgojums:

  • No 1500 EUR bruto līdz 2000 EUR bruto