https://www.cvmarket.lv/152356

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #152356

PROJEKTA VADĪTĀJA ASISTENTS/-E (PRAKSE)

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Mēs piedāvājam

Interesantu, stabilu darbu dinamiskā vidē,
Mūsdienīgu un labiekārtotu biroju Rīgas centrā.


No Tevis mēs ceram sagaidīt

Orientācija uz rezultātu, prasme plānot un organizēt savu darbu un laiku;
Perfektas komunikācijas spējas, spēja strādāt dinamiskā vidē, izteikta stresa noturība;
Teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodu zināšanas (mutvārdos un rakstiski);
Augstākā vai nepabeigta augstāka izglītība ekonomikā, personalvadībā via citā atbilstošā jomā;
Labas lietvedības zinašanas;
Teicamas iemaņas darbā ar dotoru un biroja tehniku.


Tev uzticēsim

organizēt un vadīt uzņēmuma biroja ikdienas darbu;
atbildēt uz telefona zvaniem, e-pastiem;
organizēt un vadīt intervijas ar kandidātiem;
koordinēt ienākošo un izejošo informāciju;
personāla lietvedības kārtošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
datu bāzes uzturēšana, aktualizēšana;
asistēšana projektu vadītājam.


Darba sludinājuma numurs
#152356

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2015. gada 10. janvāris
Ievadīts:
2014. gada 27. novembris

CV MARKET klients

SIA BIURO - viens no vadošajiem uzņēmumiem personāla nomā un atlasē Baltijas valstīs. Uzņēmums pārliecināti ieņem stabilas pozīcijas tirgū un turpina sasniegt ambiciozus mērķus. Galvenā mūsu stratēģija ir stipras attiecības, proaktivitāte un profesionāli darbinieki, kas ir uzņēmumu galvenā vērtība.

Skatīt visu

You are applying to:
PROJEKTA VADĪTĀJA ASISTENTS/-E (PRAKSE)
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!