https://www.cvmarket.lv/1378

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #1378

PROJEKTU VADĪTĀJA ASISTENTS/-E darbā ar korporatīvajiem klientiem

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Piedalīšanās semināru un treniņu organizēšanā;
  • Dalība jaunu mācību programmu izstrādē un ieviešanā;
  • Jaunu klientu piesaiste, darbs ar esošajiem klientiem.


Prasības kandidātiem

  • Vēlama darba pieredze biznesa apmācību, informācijas biznesa, izstāžu biznesa, mārketinga, pārdošanas vai PR/reklāmas jomā;
  • Augstākā izglītība (var būt nepabeigta);
  • Organizatoriskās spējas, iemaņas lietišķajā saskarsmē, precizitāte, spēja strādāt patstāvīgi;
  • Prasme strādāt ar MS Word, MS Excel, MS Access u.c.;
  • Brīvas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas.


Uzņēmums piedāvā

  • Dinamisks un atbildīgs darbs daudzveidīgos projektos;
  • Iespēja likt lietā iniciatīvu un papildināt savas zināšanas;
  • Pastāvīgi attīstīt un pilnveidot savu profesionālo līmeni;
  • Personīgās izaugsmes iespējas;
  • Labs atalgojums.


Cita informācija

Pieteikumus un CV ar norādi “Projekta vadītāja asistents/-e darbā ar korporatīvajiem klientiem” lūdzam sūtīt līdz 30.septembrim pēc adreses Basteja bulvāris 4, Rīga, LV–1050; fakss: 7224429, e-pasts: uljana@lbs.riga.lv.


Darba sludinājuma numurs
#1378

Atrašanās vieta:
Rīga
Sludinājums publicēts līdz:
2003. gada 30. septembris
Ievadīts:
2003. gada 26. septembris

CV MARKET klients

Latvijas Biznesa skola trīspadsmit gadus sekmīgi nodarbojas ar lielāko starptautisko biznesa forumu Baltijā, konferenču un biznesa apmācību organizēšanu.

Skatīt visu

You are applying to:
PROJEKTU VADĪTĀJA ASISTENTS/-E darbā ar korporatīvajiem klientiem
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!