
Organizēt, kontrolēt un vadīt apkalpojošā personāla darbu
Veikt apkalpošanas standarta un kvalitātes kontroli
Sniegt priekšlikumus restorāna - bāra darbības uzlabošanai
Jākontrolē un jāpasūta iepirkumi, jāveic invertizācija un uzskaite
Amatam atbilstoša pieredze un izglītība
Prasme organizēt un plānot darbu, analizēt rezultātus
Prasme vadīt un motivēt darbiniekus
Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Labas komunikācijas spējas un augsta stresa noturība
Labas latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanasabas
Mūsdienīgus darba apstākļus
Konkurētspējīgu un motivējošu atalgojumu
Dinamisku vidi un draudzīgus kolēģus
CV lūdzam sūtīt pa e-pastu: sandra@kdarbnica.lv , faksu 7457475, sīkāka informācija pa tālruni 29774027, Sandra Tarabrina
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem kuru CV ir izvirzīti uz pirmo atlases kārtu.