https://www.cvmarket.lv/146433

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #146433

Sekretārs/e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Biroja efektīvas darbības nodrošināšanu;
Lietvedības un dokumentācijas arhīva kārtošanu
Laipnu viesu sagaidīšanu un komunikāciju pa tālruni
Informācijas aprites organizēšanu ;
Ienākošās/izejošās korespondences kārtošanu
Pasta sūtījumu noformēšanu un savlaicīgu nosūtīšanu
nepieciešamās palīdzības sniegšanu uzņēmuma darbiniekiem;


Prasības kandidātiem

labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
Labas datora lietošanas prasmes;
ļoti labas komunicēšanās prasmes, lietišķās etiķetes izjūtu un tās pielietošanu;
precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi organizēt darbu;
vēlme mācīties un profesionāli pilveidoties;


Uzņēmums piedāvā

apmācības iekšējā akadēmijā nepieciešamo fukciju apguvei;
karjeras iespējas;
mūdienīgu ofisa aprīkojumu;
darbu jaunā un ļoti draudzīgā kolektīvā.

Ja esiet pārliecināts/a, ka augstāk minētais ir domāts Jums, tad sūtiet savu CV uz epastu ________
vai arī piesakieties uzreiz, aizpildot testa jautājumus ienākot linkā
http://tech.interspeedia.com/jobs/24117.16735.15714

Vēlam veiksmi!


Darba sludinājuma numurs
#146433

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 26. aprīlis
Ievadīts:
2014. gada 26. marts

CV MARKET klients

Jauns, strauji augošs uzņēmums aicina pievienoties uz ilgstošu laiku savam profesionālajam un pozitīvajam kolektīvam izdarīgu, atbildīgu, kārtīgu un uzņēmīgu sekretāri/u

Skatīt visu

You are applying to:
Sekretārs/e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!