https://www.cvmarket.lv/14945

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #14945

Semināru pārdošanas meistars

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

*sasniegt visaugstākos rezultātus pārdošanā,
*apgūt jaunas lietas un pārliecināt izglītoties arī citus,
*rūpēties par pozitīvu un stabilu sadarbību ar klientiem,
*azartiski veidot savu karjeru,
*būt vienkārši labam kolēģim :).


Prasības kandidātiem

*pozitīva attieksme un vēlme radoši rosīties pārdošanā,
*drosme neapstāties pie sasniegtā,
*atraktīva spēja pārliecināt.


Uzņēmums piedāvā

*draudzīgu atbalstu no kolēģiem un mūsdienīgu darba vidi,
*ilgstošu sadarbību ar vairākām apmācības programmām,
*labu atalgojumu ar regulārām piemaksām!


Cita informācija

Lai būtu soli tuvāk uzvarai sūti savu CV un motivacijas vestuli uz personals@nti.lv.


Darba sludinājuma numurs
#14945

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks vai līgumdarbs
Sludinājums publicēts līdz:
2006. gada 29. septembris
Ievadīts:
2006. gada 29. augusts

CV MARKET klients

Nordic Training International ir viena no vadošajām menedžmenta apmācību, konsultāciju un personāla atlases kompānijām Latvijā ar pārstāvniecībām Lietuvā, Ukrainā, Krievijā, ASV un Ķīnā un vairāk nekā 35 profesionālu konsultantu un pasniedzēju komandu. Mūsu konkurētspējīgo priekšrocību rada spēcīgi, uz rezultātu sasniegšanu vērsti savi apmācību produkti, atraktīvas un dinamiskas pasniegšanas prasmes, pasaules efektīvāko psiholoģijas tehnoloģiju pielietošana un mūsu konsultantu un pasniedzēju praktiskā darba pieredze.

Skatīt visu

You are applying to:
Semināru pārdošanas meistars
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!