• Servisa pakalpojumuun rezerves daļas pardošana.
• Pārdošanas plāna izpildīšana;
• Klientu bāzes vešana, atbalstīšana un attīstība;
• Debitoru parādu stāvokļa kontrole;
• Konflikta situāciju „klients-tirdzniecības pārstāvis” regulēšana.
Prasības kandidātiem
• Vismaz 2 gadus ilga sekmīga pieredze vadītāja amatā;
• Teicamas saskarsmes spējas ar cilvēkiem, prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās;
• Vēlme attīstīties, spējas izvirzīt un sasniegt mērķus;
• Augstākā izglītība biznesa vadībā vai mārketingā;
• Orientācija uz rezultātu, patstāvība un atbildība;
• Spējas veikt darbus ar augstu atbildības sajūtu, precizitāti, sasniedzot pozitīvus rezultātus;
• Prasme plānot savu un padoto darbu;
• Ļoti labas latviešu un krievu valodu zināšanas, labas angļu valodas zināšanas;
• Labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
• augstākā izglītība tehnisko ziņātņu jomā;
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie darba pienākumi
• Analizēt sniegto pakalpojumu tirgu un konkurences vidi;
• Nodrošināt un kontrolēt augstu klientu apkalpošanas standartu ievērošanu
• Uzturēt veiksmīgas attiecības ar kompānijas esošajiem un jaunajiem klientiem.
Uzņēmums piedāvā
• Darba pieredzi respektablā uzņēmumā ar iespējām pilnveidot savas profesionālās zināšanas;
• Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
• Socialas garanties.
Kontakt telefons: +370 612 92394
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.