Darba apraksts
• identificēt un izvērtēt klienta sociālo situāciju un problēmas. Slēgt vienošanos ar klientu par sadarbību un veicamajām aktivitātēm konkrētās sociālās problēmas risināšanā;
• sniegt klientam saprotamu skaidrojumu un ieteikumus par efektīvākajiem darbības virzieniem klienta sociālās situācijas uzlabošanai;
• sniegt profesionālu un kvalitatīvu psihosociālo atbalstu klientam ;
• klienta interesēs apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus;
• organizēt saraksti ar klientu, citām personām un institūcijām, sagatavojot sarakstes un citu dokumentu projektus atbilstoši lietvedības prasībām lietišķo rakstu izstrādāšanā un noformēšanā;
• informēt un konsultēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un pakalpojumiem;
• sagatavot atzinumu sociālās palīdzības organizatoram gadījumos, kad klients nelīdzdarbojas savas sociālās situācijas uzlabošanā u.c.
• sniegt klientam saprotamu skaidrojumu un ieteikumus par efektīvākajiem darbības virzieniem klienta sociālās situācijas uzlabošanai;
• sniegt profesionālu un kvalitatīvu psihosociālo atbalstu klientam ;
• klienta interesēs apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus;
• organizēt saraksti ar klientu, citām personām un institūcijām, sagatavojot sarakstes un citu dokumentu projektus atbilstoši lietvedības prasībām lietišķo rakstu izstrādāšanā un noformēšanā;
• informēt un konsultēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un pakalpojumiem;
• sagatavot atzinumu sociālās palīdzības organizatoram gadījumos, kad klients nelīdzdarbojas savas sociālās situācijas uzlabošanā u.c.
Prasības kandidātiem
• Izglītība – otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā.
• vēlēšanās palīdzēt mūsu klientiem;
• prasme orientēties normatīvajos aktos un pielietot tos darbā;
• labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
• saskarsmes kultūra, prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
• spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, savas kompetences ietvaros.
• labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
• spēja strādāt stresa apstākļos;
• precizitāte, spēja apgūt jaunu informāciju un orientēties lielā informācijas daudzumā.
• vēlēšanās palīdzēt mūsu klientiem;
• prasme orientēties normatīvajos aktos un pielietot tos darbā;
• labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
• saskarsmes kultūra, prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
• spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, savas kompetences ietvaros.
• labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
• spēja strādāt stresa apstākļos;
• precizitāte, spēja apgūt jaunu informāciju un orientēties lielā informācijas daudzumā.
Uzņēmums piedāvā
• profesionālo apmācību;
• stabilu darbu;
• sociālās garantijas;
• veselības apdrošināšanas polises;
• apmaksātu papildatvaļinājumu.
CV un pieteikuma vēstules, lūdzu sūtīt uz e-pastu: una.vingre(at)riga.lv
• stabilu darbu;
• sociālās garantijas;
• veselības apdrošināšanas polises;
• apmaksātu papildatvaļinājumu.
CV un pieteikuma vēstules, lūdzu sūtīt uz e-pastu: una.vingre(at)riga.lv