pavadīt mūsu pasažierus ceļā uz galamērķiem (Vāciju, Holandi, Šveici, Krieviju u.c.) un nodrošināt viņiem komfortablu braucienu;
nodrošināt autobusa pieejamos pakalpojumus (ēdināšana, multimediju ekrāni);
nodrošināt ECOLINES klientu apkalpošanas Zelta standarta prasības,
sniegt pasažieriem viņiem nepieciešamo informāciju.
Prasības kandidātiem
angļu, latviešu, krievu vai vācu valodas zināšanas (citas valodas tiks uzskatītas par priekšrocību);
vismaz vidējā izglītība;
uz klientu vērsta attieksme, labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, iecietība, atbildības sajūta;
pieredze klientu apkalpošanas nozarē tiks izskatīta kā priekšrocība.
Uzņēmums piedāvā
darbu stabilā uzņēmumā, kas darbojas starptautiskā tirgū;
sociālās garantijas, stabilu atalgojumu un elastīgu bonusu sistēmu;
formas apģērbu;
lielisku pieredzi, kas paver durvis izaugsmei;
individuālu apmācību;
nepieciešamības gadījumā - naktsmītnes iespējas un bezmaksas braukāšanu uz darbu/no darba.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.