Darba apraksts
• Nodrošināt kvalitatīvu taksometru klientu apkalpošanu
• Pēc pieprasījuma veikt klientu sagaidīšanu un pavadīšanu līdz taksometram
• Uzraudzīt taksometru stāvvietas kārtību un taksometru pakalpojumu kvalitāti
• Sekot līdzi lidojumu sarakstam, atbilstoši koordinējot taksometru pakalpojumu sniedzēju skaitu Lidostā
• Kontrolēt izdoto taksometru caurlaižu atbilstību automašīnām
• Pēc pieprasījuma veikt klientu sagaidīšanu un pavadīšanu līdz taksometram
• Uzraudzīt taksometru stāvvietas kārtību un taksometru pakalpojumu kvalitāti
• Sekot līdzi lidojumu sarakstam, atbilstoši koordinējot taksometru pakalpojumu sniedzēju skaitu Lidostā
• Kontrolēt izdoto taksometru caurlaižu atbilstību automašīnām
Prasības kandidātiem
• Vidējā izglītība
• Profesionālā pieredze: vismaz 1 gada darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
• Valsts valodas zināšanas: C līmeņa 1. pakāpe
• Mutiskas angļu un krievu valodu zināšanas labā sarunvalodas līmenī
• Prasme strādāt ar datoru un izmantot darbā datorprogrammas MS Office – lietotāja līmenī
• Vēlama „B” kategorijas autovadītāja apliecība
• Labas saskarsmes prasmes
• Personības īpašības: orientēšanās uz klientu apkalpošanu, elastīgums, spēja strādāt spriedzes apstākļos, iniciatīva, paškontrole, precizitāte.
Uzņēmums piedāvā
• Stabilu darbu mūsdienīgā uzņēmumā un draudzīgu kolektīvu
• Iespēju sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un gūt pieredzi starptautiskā vidē
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
• Darba laiks: maiņās saskaņā ar mēneša grafiku
Pretendentu pieteikšanās termiņš līdz 2016. gada 11. janvārim.
Darba uzsākšana: Pēc iespējas drīzāk.