
Tehniskā atbalsta speciālists/servisa inženieris
Darba apraksts
* Uzturēt DEAC klientu darba stacijas(windows & linux), printerus, lokālo datortīklu, programmatūru
* Izskatīt un reģistrēt klientu tehniskā rakstura pieteikumus
Prasības kandidātiem
* Prasme organizēt savu darbu, precizitāte un augsta atbildības sajūta
* Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
* Darba pieredze IT jomā ne mazāk kā 1 gads
* Darba pieredze ar Linux OS
* Vēlama pieredze darbā ar klientiem
* Labas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas
Uzņēmums piedāvā
* Interesantu un atbildīgu darbu
* Lieliskas izaugsmes iespējas
* Augsta līmeņa apmācības
* Darbu draudzīgā kolektīvā
* Adekvātu atalgojumu
Cita informācija
Motivācijas vēstuli un CV sūtīt pa e-pastu personal@deac.lv.
Sīkāku informāciju par DEAC un sniegtajiem pakalpojumiem varat izlasīt šeit (http://www.deac.lv/download/description_of_services_and_prices/Apraksts_par_DEAC.pdf).