2023-04-13 14:47:21

TEHNISKĀ DIENESTA INŽENIERIS/E TELEKOMUNIKĀCIJU KOMPĀNIJĀ

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

- Darbs sakaru operatora helpdesk dienestā, ieskaitot:
- Tīkla funkcionalitātes monitorings,
- Klientu pieteikumu apkalpošana,
- dežurēšana.
- Iekārtu un programmatūras instalācija, testēšana un apkalpošana;
- Tehniskās dokumentācijas sagatavošana un kārtošana;
- Komunicēšana ar klientu, sakaru operatoru, iekārtu piegādātāju tehniskajiem pārstāvjiem.

Prasības kandidātiem

Izglītība: Augstākā (var būt arī nepabeigta augstākā) izglītība telekomunikāciju vai IT jomā.
Valodas:
- Angļu: tehnisku tekstu brīva lasīšana (prasme komunicēt mutiski un rakstiski par darba jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību).
- Krievu – brīvi.
- Latviešu – brīvi.
Zināšanas - Mūsdienu telekomunikāciju tehnoloģijas, ieskaitot:
- TCP/IP, MPLS, ATM, Ethernet, TDM,
- Internet tehnoloģijas,
- tīklu drošība,
- IP-telefonija,
- Radio- piekļūves telekomunikācijas sistēmas.
- Sakaru tīklu arhitektūra.
- Telekomunikāciju, IT teorētiskā bāze.
- Profesionāla ētika.
Zināšanas, vēlamas - Microsoft serveru un klientu platformas (pazilinātas zināšanas),
- Linux operētājsistēmas (pazilinātas zināšanas) un tīkla servisi uz Linux bāzes.
- Pieredze inženieru amatā telekomunikāciju vai IT-kompānijās. Vēlams ne mazāk par 2 gadiem.
- Vēlama pieredze darbā ar klientiem, klientu apkalpošana.
- Praktisks darbs ar iekārtām un programmatūru: maršrutētājiem, komutatoriem, VoIP vārtējām, radio-piekļūves sistēmām, tīkla monitoringa un pārvaldības sistēmām.
- Telekomunikāciju iekārtu fiziskā instalācija;
- Tehnisko problēmu diagnostika un analīze;
- Komunicēšana ar klientiem;
- Jauno tehnisko risinājumu apzināšana;
- Tehnisko risinājumu prezentēšana.
Spējas:
- Strādāt kolektīvā;
- Pieņemt atbildīgus lēmumus savas kompetences ietvaros
- Pastāvīgi atklāt un novērst dažāda veida bojājumus sakaru tīklā;
- Atklāt un sistematizēt nepieciešamo informāciju;
- Spēja pašizglītoties;
- B kategorijas autovadītāja apliecība;
- Cisco, Microsoft, un citi sertifikāti tiks uzskatīti par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

- Konkurētspējīgu atalgojumu un bonusu sistēmu;
- Zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas;
- Sociālās garantijas;
- Interesantu un atbildīgu darbu radošā komandā.