https://www.cvmarket.lv/3446

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #3446

Tehniskās daļas vadītājs/-a

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Vadīt un organizēt daļas darbu;
  • Nodrošināt mehanizācijas un automatizācijas procesa uzraudzību;
  • Sagatavot cenu aptauju un konkursu dokumentāciju un līgumus;
  • Sekot noslēgto pakalpojumu līgumu izpildei;
  • Pasūtīt nepieciešamās iekārtas un datortehniku;
  • Sagatavot objektu iekārtu un darba vietu izvietojuma plānus;
  • Piedalīties remontējamo objektu tehnisko uzdevumu sagatavošanā.


Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība;
  • Vismaz 3 gadu pieredze personāla vadīšanā;
  • labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (sarunvalodā, tehniskajā valodā un rakstos);
  • Prasme strādāt ar datoru (profesionālā līmenī);
  • Izpratne par tehnoloģiskām iekārtām;
  • Datoru tehnoloģiju pārzināšana;
  • Biroja tehnikas ekspluatācijas pārzināšana;
  • Prasme sagatavot juridiska satura dokumentus;
  • Prasme sagatavot dokumentus iepirkumu konkursu un cenu aptauju organizēšanai.


Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu, dinamisku darbu stabilā uzņēmumā;
  • Izaugsmes iespējas;
  • Atalgojumu atbilstoši ieņemamajam amatam un paveiktajam darbam.


Cita informācija

Pieteikuma vēstuli, CV un iepriekšējās darba vietas atsauksmes lūdzam sūtīt Latvijas Pasta personāla attīstības un lietvedības daļai.


Darba sludinājuma numurs
#3446

Atrašanās vieta:
Rīga
Sludinājums publicēts līdz:
2004. gada 18. marts
Ievadīts:
2004. gada 4. marts

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Tehniskās daļas vadītājs/-a
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!