https://www.cvmarket.lv/173434

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #173434

Tehnologs/-ģe

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

- koordinēt un kontrolēt konditorejas ražošanas ceha darbu,
- plānot un organizēt konditorejas produktu ražošanu un to kvalitātes kontroli visos ražošanas procesa posmos,
- uzraudzīt pārtikas ražošanas tehnoloģisko procesu norisi cehā,
- novērtēt saražoto produktu kvalitāti un garantēt to atbilstību tehnoloģiskajām kartēm,
- kontrolēt izejvielu, saražoto produktu un palīgmateriālu uzskaiti,
- analizēt ceha ražošanas ekonomiskos rādītājus un veicināt to uzlabošanu.


Prasības kandidātiem

  • augstāko vai vidējo speciālo izglītību pārtikas ražošanas jomā,
  • profesionālas zināšanas par pārtikas ražošanas receptūrām un tehnoloģijām,
  • pārtikas kvalitātes prasību pārzināšanu,
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas,
  • labas prasmes darbā ar datoru (MS Office),
  • iniciatīvu un spēju pielāgoties pārmaiņām,
  • komunikabilitāti, spēju strādāt komandā,
  • augstu atbildības sajūtu.


Uzņēmums piedāvā

  • stabilu atalgojumu vienmēr laikā,
  • bezmaksas ēdināšanu,
  • apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai,
  • veselības apdrošināšanu (pēc 1 nostrādāta gada),
  • apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi.


Darba sludinājuma numurs
#173434

Informācija par darbu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2017. gada 27. jūlijs
Ievadīts:
2017. gada 8. maijs

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Tehnologs/-ģe
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!