Darba apraksts
-Izejošo zvanu veikšana esošiem un jauniem klientiem par apdrošināšanas pakalpojumiem;
-Komunikācija ar kolēģiem un partneriem, tikšanos sagatavošana.
-Komunikācija ar kolēģiem un partneriem, tikšanos sagatavošana.
Prasības kandidātiem
-Labas komunikācijas un pārliecināšanas spējas;
-Vismaz viena gada pieredze Telemārketinga speciālista darbā
-Prasme ikdienā strādāt ar datoru lietotāja līmeni;
-Labas mutiskās latviešu un krievu valodas zināšanas;
-Vēlme ikdienā kontaktēties ar klientiem pa telefonu;
-Atbildības sajūta, precizitāte un vēlme izrādīt iniciatīvu.
-Vismaz viena gada pieredze Telemārketinga speciālista darbā
-Prasme ikdienā strādāt ar datoru lietotāja līmeni;
-Labas mutiskās latviešu un krievu valodas zināšanas;
-Vēlme ikdienā kontaktēties ar klientiem pa telefonu;
-Atbildības sajūta, precizitāte un vēlme izrādīt iniciatīvu.
Uzņēmums piedāvā
-Iespēju strādāt starptautiskā uzņēmumā ar augstu reputāciju;
-Apmācības un kolēģu atbalstu;
-Interesantu un daudzveidīgu darbu ar izaugsmes iespējām mūsdienīgā darba -vidē;
-Stabils atalgojums , kā arī bonusi un piemaksas bez apjoma ierobežojuma, izvērtējot padarītā darba rezultātus.
-Apmācības un kolēģu atbalstu;
-Interesantu un daudzveidīgu darbu ar izaugsmes iespējām mūsdienīgā darba -vidē;
-Stabils atalgojums , kā arī bonusi un piemaksas bez apjoma ierobežojuma, izvērtējot padarītā darba rezultātus.