2023-04-13 14:47:21

Tidzniecības nodaļas asistents/-e

CVMarket.lv klients
No 1100 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Tirdzniecības nodaļas asistents Merrild & Lavazza birojā.

 

Vai vēlies kļūt par dalībnieku uzņēmumā, kas pārstāv divus no spēcīgākajiem kafijas zīmoliem?Mēs strādājam ar diviem labi pazīstamiem kafijas zīmoliem - Merrild un Lavazza. Attīstot un pilnveidojot zīmolu atbalstu, meklējam tirdzniecības asistentu, lai paplašinātu un stiprinātu sadarbību ar lielajiem klientiem.

 

Atbildības jomas:

Jūsu ikdienas atbildībā būs palīdzības sniegšana Tirdzniecības vadītājam sadarbības procesa koordinēšanā ar lielajiem klientiem. Plānot un izpildīt ikdienas uzdevumus saistībā ar klientu, ko deleģējis Tirdzniecības vadītājs. Jūsu galvenais uzdevums būs nodrošināt pastāvīgu un skaidru saziņu ar klientiem, ārpakalpojumu sniedzējiem, un koordinēt datu plūsmu starp uzņēmumu un klientiem. Pamanīt un informēt uzņēmuma vadību par problēmām sadarbībā ar klientiem, kā arī aktīvi iesaistīties to risināšanā.

 

Īpašas atbildības jomas:

  • Iegūt un dalīties ar informāciju par tirdzniecības veicināšanas un cenu piedāvājumu kampaņām.
  • Sagatavot atskaites par merčendaizinga pakalpojumiem, apstrādāt Nielsen statistikas datu atskaites un sagatavot pārskatus.
  • Koordinēt tirdzniecības veicināšanas pasākumu kalendāru, atjaunināt to, balstoties uz Tirdzniecības vadītāja noslēgtajiem līgumiem.
  • Atjaunināt un iesniegt reklāmas piedāvājumus atbilstoši klientu prasībām, formām un termiņiem.
  • Koordinēt un glabāt klientu cenu informāciju, koordinēt informāciju par produktiem un tirgus cenām.
  • Sazināties ar klientu uzņēmuma atbildīgajām personām, lai palīdzētu Tirdzniecības vadītājam sasniegt biznesa mērķus. Informēt Tirdzniecības vadītāju neskaidrību vai problēmu gadījumos.
  • Apstrādāt analītiskos datus, sagatavot un pārveidot prezentācijas gan iekšējai, gan ārējai lietošanai.
  • Palīdzēt un pārvaldīt Tirdzniecības vadītāja biznesa kalendāru, ceļojumus, izdevumu atskaites un veikt citus uzdevumus.

Prasības kandidātiem

Kompetences:

  • Labas analītiskās prasmes, kas palīdz aptvert un apstrādāt no dažādiem avotiem nākošo informāciju un, pamatojoties uz to, sagatavot atskaites, kas palīdzētu noteikt darbības virzienus.
  • Labas iemaņas datorprogrammu lietošanā - Microsoft Office Word, Excel and PowerPoint. (Pieredze darbā ar Nielsen un citu avotu datiem būs priekšrocība).
  • Laba izpratne par to, kas padara saziņu efektīvu, vērstu uz risinājuma sasniegšanu un pārliecinošu ziņu nodošanu.
  • Labas komunikācijas prasmes latviešu, krievu un angļu valodā gan mutiski, gan rakstiski.
  • Labas kooperācijas prasmes – Jums patīk mijiedarboties un strādāt sadarbībā gan ar kolēģiem, gan klientiem.
  • "Es to varu" attieksme.
  • Spēt pamanīt nozīmīgas detaļas.
  • Patika pret plaša patēriņa zīmolu dinamisko darba vidi, un visbeidzot, bet ne mazsvarīgāk – uz kafiju. :)

 

Sagatavotība:

  • Jums ir bakalaura līmeņa grāds ekonomikā, sociālajās zinatnēs vai uz uzņēmējdarbību vērstā jomā. Bez tam vēlama 1-3 gadu darba pieredze citā uz klientu orientētā (FMCG vai mazumtimrdzniecības) uzņēmumā.
  • Jūs esat gatavs/-a aktīvi un aizrautīgi strādāt, Jums patīk būt aizņemtam un darbībā, Jūs pamanāt lietas, ko mainīt un darīt savādāk. Jūs esat komandas spēlētājs, tomēr Jums patīk strādāt arī neatkarīgi. Visbeidzot, Jūs vēlaties sastrādāties ar daudzām interesētām personām un veikt visdažādākos uzdevumus.

Uzņēmums piedāvā

Ko mēs piedāvājam Jums:

  • Pievienoties uzņēmumam, kurā mēs aizrautīgi darām savu darbu un kurā mēs koncentrējamies uz profesionālo un personīgo izaugsmi.
  • Darbu augošā uzņēmumā.
  • Aizraujošu un izaicinājumiem bagātu darbu, ar izaugsmes iespējām.
  • Neformālu un pozitīvu darba vidi.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.

 

Pieteikums un kontaktinformācija

Sūtiet pieteikumu pēc iespējas ātrāk, reģistrējoties šeit: https://www.linkedin.com/jobs/cap/view/1566927088/?pathWildcard=1566927088&trk=job_capjs

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".