Darba apraksts
• Sagatavot tirdzniecības piedāvājumus, līgumus un apstrādāt klientu pasūtījumus
• Apstrādāt datus un dokumentus, ievadīt informāciju grāmatvedības sistēmā 1C
• Analizēt datus un sagatavot atskaites
• Veikt transporta pasūtījumus un koordinēt piegāžu gaitu
• Uzturēt lietvedību, noformēt rīkojumus, vēstules un līgumus
• Nodrošināt efektīvu dokumentu plūsmu gan centrālajā birojā, gan sadarbojoties ar uzņēmuma filiālēm,
• Atbildēt uz telefona zvaniem un sniegt informāciju klientiem
• Organizēt lietišķās tikšanās un komandējumus (aviobiļešu pasūtīšana, viesnīcu rezervēšana)
• Nodrošināt citu nepieciešamo atbalstu kolēģu darbā
• Apstrādāt datus un dokumentus, ievadīt informāciju grāmatvedības sistēmā 1C
• Analizēt datus un sagatavot atskaites
• Veikt transporta pasūtījumus un koordinēt piegāžu gaitu
• Uzturēt lietvedību, noformēt rīkojumus, vēstules un līgumus
• Nodrošināt efektīvu dokumentu plūsmu gan centrālajā birojā, gan sadarbojoties ar uzņēmuma filiālēm,
• Atbildēt uz telefona zvaniem un sniegt informāciju klientiem
• Organizēt lietišķās tikšanās un komandējumus (aviobiļešu pasūtīšana, viesnīcu rezervēšana)
• Nodrošināt citu nepieciešamo atbalstu kolēģu darbā
Prasības kandidātiem
• Darba pieredze administratores/a vai asistentes/a amatā, vēlams starptautiskā uzņēmumā
• Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas, labas lietuviešu valodas zināšanas tiks uzskatītas priekšrocību
• Uz klientu apkalpošanu vērsta personība
• Pieredze lietvedības organizēšanā un iemaņas lietišķajā sarakstē
• Spēja ātri reaģēt un noturība stresa situācijās
• Labas prasmes darbā ar MS Office un biroja tehniku, pieredze darbā ar 1C tiks uzskatīta par priekšrocību
• Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas, labas lietuviešu valodas zināšanas tiks uzskatītas priekšrocību
• Uz klientu apkalpošanu vērsta personība
• Pieredze lietvedības organizēšanā un iemaņas lietišķajā sarakstē
• Spēja ātri reaģēt un noturība stresa situācijās
• Labas prasmes darbā ar MS Office un biroja tehniku, pieredze darbā ar 1C tiks uzskatīta par priekšrocību
Uzņēmums piedāvā
• Konkurētspējīgu atalgojumu, visas sociālās garantijas, tai skaitā 24 h nelaimes gadījumu apdrošināšanu
• Interesantu un dinamisku darbu uzņēmuma centrālajā birojā
• Iespēju profesionālai un personīgai izaugsmei
• Profesionālus un atsaucīgus kolēģus, pozitīvu darba vidi
CV un motivācijas vēstuli, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi hr(at)baltic.toyota-industries.eu ar norādi „Tirdzniecības administrators”.
• Interesantu un dinamisku darbu uzņēmuma centrālajā birojā
• Iespēju profesionālai un personīgai izaugsmei
• Profesionālus un atsaucīgus kolēģus, pozitīvu darba vidi
CV un motivācijas vēstuli, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi hr(at)baltic.toyota-industries.eu ar norādi „Tirdzniecības administrators”.