2023-04-13 14:47:21

Tirdzniecības nodaļas asistents/-e

CVMarket.lv klients
No 1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Vai vēlies kļūt par dalībnieku uzņēmumā, kas pārstāv divus no spēcīgākajiem kafijas zīmoliem? Mēs strādājam ar diviem labi pazīstamiem kafijas zīmoliem - Merrild un Lavazza.

Attīstot un pilnveidojot zīmolu atbalstu, meklējam tirdzniecības nodaļas asistentu/-i, lai paplašinātu un stiprinātu sadarbību ar lielajiem klientiem.

 

Atbildības jomas:

  • Jūsu ikdienas atbildībā būs palīdzības sniegšana tirdzniecības vadītājam sadarbības procesa koordinēšanā ar lielajiem klientiem;
  • plānot un izpildīt ikdienas uzdevumus saistībā ar klientu, ko deleģējis tirdzniecības vadītājs;
  • Jūsu galvenais uzdevums būs nodrošināt pastāvīgu un skaidru saziņu ar klientiem, ārpakalpojumu sniedzējiem, un koordinēt datu plūsmu starp uzņēmumu un klientiem;
  • pamanīt un informēt uzņēmuma vadību par problēmām sadarbībā ar klientiem, kā arī aktīvi iesaistīties to risināšanā.

 

Īpašas atbildības jomas:

  • iegūt un dalīties ar informāciju par tirdzniecības veicināšanas un cenu piedāvājumu kampaņām;
  • sagatavot atskaites par merčendaizinga pakalpojumiem, apstrādāt Nielsen statistikas datu atskaites un sagatavot pārskatus;
  • koordinēt tirdzniecības veicināšanas pasākumu kalendāru, atjaunināt to, balstoties uz tirdzniecības vadītāja noslēgtajiem līgumiem;
  • atjaunināt un iesniegt reklāmas piedāvājumus atbilstoši klientu prasībām, formām un termiņiem;
  • koordinēt un glabāt klientu cenu informāciju, koordinēt informāciju par produktiem un tirgus cenām;
  • sazināties ar klientu uzņēmuma atbildīgajām personām, lai palīdzētu tirdzniecības vadītājam sasniegt biznesa mērķus. Informēt tirdzniecības vadītāju neskaidrību vai problēmu gadījumos;
  • apstrādāt analītiskos datus, sagatavot un pārveidot prezentācijas gan iekšējai, gan ārējai lietošanai;
  • palīdzēt un pārvaldīt tirdzniecības vadītāja biznesa kalendāru, ceļojumus, izdevumu atskaites un veikt citus uzdevumus.

Prasības kandidātiem

Kompetences:

  • labas analītiskās prasmes, kas palīdz aptvert un apstrādāt no dažādiem avotiem nākošo informāciju un, pamatojoties uz to, sagatavot atskaites, kas palīdzētu noteikt darbības virzienus;
  • labas iemaņas datorprogrammu lietošanā - Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint). Pieredze darbā ar Nielsen un citu avotu datiem būs priekšrocība;
  • laba izpratne par to, kas padara saziņu efektīvu, vērstu uz risinājuma sasniegšanu un pārliecinošu ziņu nodošanu;
  • labas komunikācijas prasmes latviešu, krievu un angļu valodā gan mutiski, gan rakstiski;
  • labas kooperācijas prasmes – Jums patīk mijiedarboties un strādāt sadarbībā gan ar kolēģiem, gan klientiem;
  • "Es to varu" attieksme;
  • spēt pamanīt nozīmīgas detaļas;
  • patika pret plaša patēriņa zīmolu dinamisko darba vidi, un visbeidzot, bet ne mazsvarīgāk – uz kafiju. :)

Sagatavotība:

  • Jums ir bakalaura līmeņa grāds ekonomikā, sociālajās zinatnēs vai uz uzņēmējdarbību vērstā jomā;
  • bez tam vēlama 1-3 gadu darba pieredze citā uz klientu orientētā (FMCG vai mazumtimrdzniecības) uzņēmumā;
  • Jūs esat gatavs/-a aktīvi un aizrautīgi strādāt, Jums patīk būt aizņemtam/-ai un darbībā Jūs pamanāt lietas, ko mainīt un darīt savādāk;
  • Jūs esat komandas spēlētājs/-a, tomēr Jums patīk strādāt arī neatkarīgi;
  • visbeidzot, Jūs vēlaties sastrādāties ar daudzām interesētām personām un veikt visdažādākos uzdevumus.

Uzņēmums piedāvā

  • pievienoties uzņēmumam, kurā mēs aizrautīgi darām savu darbu un kurā mēs koncentrējamies uz profesionālo un personīgo izaugsmi;
  • darbu augošā uzņēmumā;
  • aizraujošu un izaicinājumiem bagātu darbu, ar izaugsmes iespējām;
  • neformālu un pozitīvu darba vidi;
  • konkurētspējīgu atalgojumu.

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".