2023-04-13 14:47:21

Tirdzniecības pārstāvis ar papildus pienākumiem

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Preču pārdošana pa tālruni un birojā.
• Pirkumu noformēšana – pavadzīmju izrakstīšana, darbs ar kases aparātu u.tml.
• Noliktavas uzskaites vešana.
• Pasūtījumu apstrāde:
- preču iepirkšana,
- no klientiem saņemto pasūtījumu apstrāde.
• Preču pakošana un testēšana pirms piegādes.
• Preču piegāde un piegādes organizēšana klientiem:
- kurjera pieteikšana, kā arī sūtījuma sagatavošana un nodošana kurjeram
- patstāvīga prešu piegāde (ar vieglo automašīnu - preces apjoms 0,5 – 10 kg iepakojumā).
• Servisa pieteikumu noformēšana.
• Vienkārša tehniskā servisa veikšana saskaņā ar saņemto apmācību.

Prasības kandidātiem

• Vidējā, speciālā vai augstāka izglītība.
• Labas valodu zināšanas - latviešu (rakstiski un mutiski) un krievu (mutiski). Angļu valodas zināšanas būs priekšrocība.
• Vēlama pieredze vai vēlme strādāt tirdzniecībā.
• Prasme strādāt ar datorprogrammām Excel, Word u.tml.
• B kategorijas auto vadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā

• Iespēju iemācīties vai pilnveidot dažādas prasmes: preču tirdzniecībā, uzskaitē, pasūtījumu apstrādē, lietvedībā u.tml.
• Profesionālo izaugsmi un algas pieaugumu līdz ar uzņēmuma izaugsmi.

Darba slodze un atalgojums:
• Pirmajos 3-6 mēnešos darba slodze būs vidēji 40 stundas mēnesī. Gada laikā slodze pakāpeniski var pieaugt līdz 100 stundām mēnesī vai līdz pilnai slodzei (160 st./mēn.).
• Darba alga tiek aprēķināta par nostrādātajām stundām pēc noteiktas stundu likmes. Papildus ir piemaksa atkarībā no pārdošanas rezultātiem.

Ja jūs ir ieinteresējis, šis darba piedāvājums, lūdzu, sūtiet CV uz e-pastu edgars(at)drosibai.lv.
Uz jūsu jautājumiem atbildēsim pa tālruni: 29515083