
Pakalpojumu pārdošana pa telefonu;
Tikšanos organizēšana;
Attiecību uzturēšana ar esošajiem klientiem;
Klientu konsultēšana;
Administratīvais darbs (līgumu, atskaišu un piedāvājumu sagatavošana);
Datu bāzes veidošana, uzturēšana un aktualizēšana.
Pieredze projektu vadībā/ pārdošanā/ klientu apkalpošanā vai administratīvajā darbā;
Vēlama pieredze telemārketingā;
Izcilas komunikācijas un pārliecināšanas spējas;
Apķērīga personība, kas spēj pārliecinoši pārstāvēt uzņēmumu un tā intereses;
Spēja efektīvi un tālredzīgi rīkoties krīzes situācijās;
Mērķtiecība un patstāvība, orientācija uz klientu;
Lieliska izpratne par biznesa procesiem uzņēmumos;
Ļoti labas krievu, latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
Teicamas datorzināšanas un spēja apgūt jaunas datorprogrammas;
Dinamisku, izaicinājumiem bagātu darbu;
Aizraujošu darbu starptautiskā un vietējā biznesa vidē;
Motivējošu atalgojumu;
Atsaucīgu un profesionālu kolektīvu;
Karjeras izaugsmes.
Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Stabils un atpazīstams uzņēmums aicina pievienoties savai komandai Tirdzniecības pārstāvi, kas vēlas augt un attīstīties profesionāli izaicinošos projektos.