Darba apraksts
- atbalsta sniegšana uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ikdienas darbā
- precīza lietvedības dokumentu sagatavošana, to plūsmas organizēšana un uzturēšana
- efektīva informācijas aprites organizēšana starp uzņēmuma struktūrvienībām
- dokumentācijas tulkošanas no/uz vācu un/vai angļu valodu nodrošināšana
- lietišķo tikšanos, darījumu braucienu organizēšana un koordinēšana
- uzņēmuma klientu un viesu uzņemšanas nodrošināšana
Prasības kandidātiem
- pieredze līdzvērtīgā administratīvā darbā
- labas latviešu un krievu valodas zināšanas
- labas vācu un/vai angļu valodas zināšanas – gan mutvārdos, gan rakstiski,
spēja tulkot dokumentus no/uz minētajām valodām
- labas iemaņas darbā ar Microsoft programmatūru
- organizatora iemaņas un disciplinētība, spēja noteikt prioritātes
- B kategorijas autovadītāja apliecība (ļoti vēlama)
Uzņēmums piedāvā
- dinamisku un interesantu darbu uzņēmuma birojā Mārupē
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
- iespēju iegūt jaunu pieredzi un pilnveidot sevi profesionāli
Cita informācija
Nodrošinām darbiniekiem transportu uz/no darba vietu/as.
Pieteikuma vēstuli un CV ar norādi "Vadības sekretāre/-s" lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@alfor.lv vai pa faksu 67301011. Tālrunis informācijai 67301071.
Atvainojiet, bet sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai!