2023-04-13 14:47:21

Vadītāja un grāmatveža asistents/-e

CVMarket.lv klients
1500 - 1800 €/mēn. Bruto

Galvenie pienākumi

  • Atbalsta sniegšana uzņēmuma vadībai un kolēģiem ikdienas darbā.
  • Dokumentu sagatavošana, sistematizēšana, arhivēšana un tulkošana.
  • Datu ievade un apstrāde, izmantojot Moneo.lv noliktavas un grāmatvedības sistēmu.
  • Preču un pakalpojumu dokumentu noformēšana un apstrāde.
  • Saimniecisko jautājumu risināšana, tostarp biroja preču pasūtīšana.
  • Profesionāla un efektīva saziņa ar klientiem, tai skaitā pasūtījumu un pieprasījumu apstrāde, piedāvājumu sagatavošana, nodošana realizācijai un atgriezeniskās saites nodrošināšana.
  • Statistikas un OIM atskaišu sagatavošana un iesniegšana.
  • Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un piegādātājiem.

Prasības kandidātiem

  • Vidējā vai augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai līdzīgā jomā).
  • Pieredze darbā ar Moneo.lv vai līdzīgām uzskaites sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas sarunvalodas un rakstiskās komunikācijas līmenī.
  • Labas MS Office lietošanas prasmes (īpaši Excel).
  • Organizatoriskās spējas, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus.
  • Labas komunikācijas prasmes un spēja sadarboties komandā.

Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu: 1500 – 1800 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši zināšanām, pieredzei un ieguldījumam.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Darbu dinamiskā un strauji augošā uzņēmumā ar 40+ darbiniekiem.
  • Modernu un ērtu biroju Rīgā.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.

Lūdzu, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli! Mēs sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz interviju.

Darba vieta: Mežkalna iela 5, Rīga, LV-1058, Latvija.