https://www.cvmarket.lv/148436

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #148436

Vakara administrators (-e)

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

* klientu apkalpošana (darbs ar kases aparātu, atbildēšana pa tālruni, klientu pieņemšana)
* biroja darba nodrošināšana darbadienu vakaros no 17.00 līdz 20.00 vasarā (ziemā - līdz 21.00) - vairākus vakarus nedēļā, bet vienmēr - piektdienās, kā arī pusi dienas sestdienā
* citi administratīvie un lietvedības uzdevumi


Prasības kandidātiem

* spēja darboties komandā un uzņemties iniciatīvu
* labas latviešu un krievu valodas zināšanas
* atbildības sajūta un ar vēlme mācīties
* enerģiskums
* labas datorzināšanas
* fleksibilitāte


Uzņēmums piedāvā

* labus darba apstākļus un draudzīgu komandu
* profesionālās izaugsmes iespējas
* iespēju mācīties dažādas svešvalodas
* savam ieguldījumam atbilstošu atalgojumu
* iespēju apvienot darbu ar studijām


Cita informācija

Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Konfidencialitāte garantēta.


Darba sludinājuma numurs
#148436

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
nepilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 22. jūnijs
Ievadīts:
2014. gada 9. jūnijs

CV MARKET klients

Filiāļu skaita ziņā uzņēmums „Skrivanek Grupa” pašlaik ir viena no lielākajiem valodu pakalpojumu uzņēmumiem Centrālajā un Austrumeiropā. Ar uzņēmuma attīstības dinamiku esam panākuši ar izstrādātu un pilnīgotu mārketinga un personāla politiku, augstu pakalpojumu kvalitāti un stabilu vietu tirgū.

Skatīt visu

You are applying to:
Vakara administrators (-e)
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!