https://www.cvmarket.lv/14396

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #14396

Vecākais grāmatvedis

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

* Veselības aprūpes budžeta programmas uzskaite un kopsavilkumu sastādīšana;
* Maksājumu pārbaude un salīdzināšana ar kontiem;
* Maksājumu uzdevumu sagatavošana;
* Salīdzināšanās aktu sagatavošana.


Prasības kandidātiem

* Augstākā (nepabeigta) vai vidējā speciālā izglītība;
* 'Darba pieredze grāmatvedībā;
* Labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel);
* Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
* Precizitāte un izteikta atbildības sajūta.


Uzņēmums piedāvā

* Dinamisku darbu profesionālā komandā;
* Iespējas kvalifikācijas celšanai;
* Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas


Cita informācija

CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi Personāla departamentam), sūtīt olita.auzina@voava.gov.lv vai iesniegt personīgi Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūrā Rīgā, Baznīcas ielā 25, LV–1010 līdz 2006. gada 10. septembrim. Tālrunis informācijai 7043742, 7043730.


Darba sludinājuma numurs
#14396

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Alga: 360 - 450 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2006. gada 10. septembris
Ievadīts:
2006. gada 10. augusts

CV MARKET klients

Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra ir Veselības ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas īsteno valsts politiku veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā un administrē valsts obligātās veselības apdrošināšanas finanšu līdzekļus.

Skatīt visu

You are applying to:
Vecākais grāmatvedis
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!