https://www.cvmarket.lv/52021

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #52021

Veikala nodaļas vadītājs/a Baložos

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Preču pasūtīšana, preču krājuma daudzuma, kvalitātes un svaiguma kontrole;
  • Pārdošanas operāciju organizēšana un pārdošanas veicināšana;
  • Budžeta un skaidras naudas kontrole;
  • Personāla vadība un apmācība.


Prasības kandidātiem

  • Pieredze vadītāja darbā, vēlama pārtikas mazumtirdzniecībā;
  • Prasme analizēt datus;
  • Teicamas saskarsmes un sadarbības spējas;
  • Labas latviešu un krievu valodas zināšanas;


Uzņēmums piedāvā

  • interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
  • karjeras izaugsmes iespējas;
  • apmacību programmas;
  • atbilstošu atalgojumu, sociālās garantijas.


Cita informācija

Lūdzam sūtīt CV uz e-pastu : pv2040@iki.lv

Darba sludinājuma numurs
#52021

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2009. gada 17. septembris
Ievadīts:
2009. gada 17. augusts

CV MARKET klients

IKI
Šodien jau ir pagājuši 17 gadi kopš veikalu tīkla IKI dibināšanas, un šobrīd esam vieni no lielākajiem pārtikas un ātrās aprites preču veikalu tīkliem Baltijas valstīs. Katra jauna mūsu tīkla tirdzniecības centra vai veikala atklāšana ir vēl viens solis tuvāk pircējam, iespēja cilvēkiem radīt ātrāku, ērtāku un patīkamāku iepirkšanos. Lielākās mūsu vērtības - pircēji un darbinieki, bet visi kopā mēs cenšamies būt labākie no labākajiem. Aicinām savam jaukajam kolektīvam pievienoties:

Skatīt visu

You are applying to:
Veikala nodaļas vadītājs/a Baložos
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!