https://www.cvmarket.lv/60160

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #60160

Veikala vadītājs/a (Carnikavā)

CV MARKET klients
Rīgas rajons
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • preču pasūtīšana, preču krājuma daudzuma, kvalitātes un svaiguma kontrole;
  • budžeta un skaidras naudas kontrole;
  • pārdošanas operāciju organizēšana un pārdošanas veicināšana;
  • personāla vadība un apmācība.


Prasības kandidātiem

  • pieredze vadītāja darbā, vēlama pārtikas mazumtirdzniecībā;
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • prasme analizēt datus un faktus;
  • teicamas saskarsmes un sadarbības spējas;
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas;


Uzņēmums piedāvā

  • interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
  • karjeras izaugsmes iespējas;
  • mācību programmas.

Uzmanību!! Savu CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz norādīto e-pasta adresi WORD formātā.
Esiet saprotoši - darba apjoma dēļ varam sazināties tikai ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz tikšanos klātienē!


Cita informācija

Lūdzam sūtīt CV uz e-pastu : inna.traskova@iki.lv

Darba sludinājuma numurs
#60160

Atrašanās vieta:
Rīgas rajons
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2011. gada 24. februāris
Ievadīts:
2011. gada 24. janvāris

CV MARKET klients

"SIA Palink ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kas Latvijā pārstāv divas
veikalu ķēdes IKI un Cento. Esam viens no lielākajiem pārtikas un
ātrās aprites preču veikalu tīkliem Baltijas valstīs. "

Aicinām pievienoties mūsu draudzīgajam kolektīvam.

Skatīt visu

You are applying to:
Veikala vadītājs/a (Carnikavā)
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!