2023-04-13 14:47:21

Lietotāja atbalsta speciālists/-e darbam uz noteiktu laiku

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

•Veikt iekšējo klientu problēmu pieteikumu saņemšanu, reģistrāciju un klasificēšanu;
•Noteikt pieteikto problēmu cēloni, sniegt konsultācijas par iespējamajiem risinājumiem, pēc iespējas cenšoties tās atrisināt jau pirmajā kontaktā ar klientu;
•Kontrolēt pakalpojumu problēmu novēršanas gaitu.

Prasības kandidātiem

•Vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar klientu, atbalsta sniegšana pa telefonu;
•Izcilas komunikācijas prasmes;
•Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
•Prasme pārliecināt, argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
•Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
•Augsta stresa noturība;
•Orientācija uz klientu.

Uzņēmums piedāvā

•Darbu dinamiskā vidē, kur novērtē izcilu kompetenci;
•Iespējas attīstībai profesionālā jomā;
•Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;