2023-04-13 14:47:21

Servisa zvanu centra operators/-e (BMW autosalonā)

CVMarket.lv klients
1000 - 1800 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Servisa zvanu apkalpošana un konsultāciju sniegšana klientiem.
  • Servisa pierakstu reģistrēšana iekšējā sistēmā.
  • Izejošo servisa zvanu veikšana: ražotāju atsaukumi, servisa pierakstu atgādinājumi, servisa piedāvājumu apstiprinājumi utt.
  • Ienākošo servisa e-pastu apstrāde un pārdale.
  • Servisa darba uzdevumu sagatavošana iekšējā sistēmā.
  • Plānoto darbu, rezerves daļu pievienošana u.tml.
  • Ar servisa procesu un klientu apkalpošanas kvalitāti saistīto atskaišu un apkopojumu sagatavošana.

Prasības kandidātiem

  • Vēlamas tehniskās zināšanas par automašīnu un rezerves daļām.
  • Pieredze klientu apkalpošanā.
  • Uz klientu apkalpošanu orientēta personība.
  • Tehniskā izglītība (tiks uzskatīta par priekšrocību).
  • Atsaucība, loģiskā domāšana, teicamas saskarsmes spējas.
  • Precizitāte, atbildība, augsti klientu apkalpošanas standarti.
  • Spēja strādāt komandā, dinamiskā darba vidē un neapjukt sarežģītās situācijās.
  • Ļoti labas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • Aizraujošu darbu starptautiskā, dinamiskā un uz attīstību orientētā uzņēmumā.
  • Profesionālus vadītājus, draudzīgus un atsaucīgus kolēģus.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu, kas būs atkarīgs no Jūsu ieguldījuma un sociālās garantijas.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Atlaides uzņēmuma pakalpojumiem.

 

Jūsu personas dati, kas ietverti  CV un citos dokumentos, tiks saglabāti un apstrādāti personāla atlases nolūkiem. Jūsu datus mēs saglabāsim līdz izsludinātās vakances termiņa beigām vai līdz brīdim, kad atsauksiet savu pieteikumu.