Darba apraksts
- Pasūtījumu pieņemšana un apstrāde;
- Ienākošo un izejošo zvanu apkalpošana un klientu konsultēšana;
- Veikt jauno klientu piesaisti pa telefonu;
- Klientu datu bāzes uzturēšana un atjaunošana.
- Ienākošo un izejošo zvanu apkalpošana un klientu konsultēšana;
- Veikt jauno klientu piesaisti pa telefonu;
- Klientu datu bāzes uzturēšana un atjaunošana.
Prasības kandidātiem
- Pieredze darbā ar klientiem;
- Orientēšanās uz klientu apkalpošanu, mērķtiecība;
- Pieredze darbā ar datu ievadīšanu un apstrādi uzskaites programmā
(pieredze ar programmu 1C tiks uzskatīta par priekšrocību)
- Spēja organizēt savu ikdienas darbu un spēja strādāt komandā;
- Teicamas latviešu un krievu valodu zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas;
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte, ļoti labas komunikācijas prasmes
un kultūra.
- Orientēšanās uz klientu apkalpošanu, mērķtiecība;
- Pieredze darbā ar datu ievadīšanu un apstrādi uzskaites programmā
(pieredze ar programmu 1C tiks uzskatīta par priekšrocību)
- Spēja organizēt savu ikdienas darbu un spēja strādāt komandā;
- Teicamas latviešu un krievu valodu zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas;
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte, ļoti labas komunikācijas prasmes
un kultūra.
Uzņēmums piedāvā
• Personīgas un profesionālās izaugsmes iespējas;
• Patīkamu kolektīvu;
• Konkurētspējīgu atalgojumu.
Lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
• Patīkamu kolektīvu;
• Konkurētspējīgu atalgojumu.
Lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.