Ienākošo pasūtījumu apstrāde (pilnais cikls no pasūtījuma izdarīšanas brīža līdz pasūtījuma piegādei klientam);
Klientu konsultēšana on-line režīmā;
Klientu zvanu apkalpošana (latviešu, angļu un krievu valodā);
Muitas deklarāciju noformēšana;
Sekošana izmaiņām muitas likumdošanā;
Klientu jautājumu pieņemšana, atbildes sniegšana ievērojot noteiktus termiņus;
Datu ievade noliktavas uzskaites programmā;
Inventarizācijas datu apstrāde.
Prasības kandidātiem
Iemaņas darbā ar EMDAS (Elektroniskā muitas datu apstrādes sistēma);
Programmas “1C: noliktava” pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību;
Teicamas angļu, latviešu un krievu valodas zināšanas;
Izcilas prasmes MS Office programmatūrā;
Labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
Prasme apgūt un apstrādāt lielu informācijas apjomu;
Precizitāte, atbildības sajūta;
Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
Mērķtiecīgums un orientācija uz risinājumu.
Uzņēmums piedāvā
Pilna laika pastāvīgu darbu dinamiskā darba vidē;
Konkurētspējīgu atalgojumu;
Darba grafiks: darba dienas no 09.30 – 18.00
Apmācību, kas nepieciešama darba veikšanai;
Darbu draudzīgā un profesionālā komandā;
Darbu mūsdienīgā un ērtā birojā.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Mēs sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri ir izturējuši 1. atlases kārtu (CV izskatīšana).
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.