2023-04-13 14:47:21

Direktora vietnieks/-ce kvalitātes vadības jautājumos

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Viens no lielākajiem gaļas pārstrādes kombinātiem SIA "Forevers" aicina pievienoties savai komandai attīstības direktoru. Attīstības direktora funkcijas:
  • Tirgus un konkurentu izpēte, biznesa attīstības ideju meklēšana..
  • Uzņēmuma komerciālo un ražošanas procesu izpēte, uzņēmuma potenciāla novērtējumu.
  • Uzņēmuma biznesa procesu analīze un pilnveidošana.
  • Uzņēmuma procesu negatīvo un pozitīvo tendenču izpēte; pasākumu izstrāde negatīvo tendenču likvidēšanai un pozitīvo tendenču stimulēšanai.
  • Vispārējas uzņēmuma attīstības pamatošana, uzņēmuma kopējās koncepcijas un politikas noteikšana.
  • Uzņēmuma efektīva attīstības plāna izstrāde.
  • Uzņēmuma attīstības un restrukturizācijas plānu un lēmumu pieņemšana. Attīstības direktora amata pienākumi:
  • Noteikt uzņēmuma kopējo koncepciju un mērķus.
  • Izstrādāt efektīvu uzņēmuma stratēģiju un attīstības plāna galvenos posmus.
  • Izstrādāt uzņēmuma attīstības un restrukturizācijas programmas, analizēt šo programmu ieviešanas un nodrošināšanas finanšu iespējas.
  • Izstrādāt priekšlikumus jaunu biznesa virzienu, jaunu tirgu apgūšanai.
  • Izstrādāt projektus uzņēmuma tehniskai un administratīvai modernizācijai.
  • Izstrādāt priekšlikumu uzņēmuma IT (informācijas tehnoloģiju) modernizācijai.
  • Sastādīt efektivitātes aprēķinus no uzņēmuma attīstības plānu realizācijas.
  • Prezentēt attīstības projektus uzņēmuma augstākai vadībai, aizstāvēt un pamatot tos.
  • Pēc projektu apstiprināšanas, organizēt atbilstošās dokumentācijas sagatavošanu, nepieciešamo licenču un atļauju saņemšanu.
  • Sniegt informāciju par apstiprināto projektu realizācijas darbu grafiku uzņēmuma struktūrvienību vadītājiem.
  • Nozīmēt atbildīgus darbiniekus par projektu realizāciju, dot vispārējos norādījumus, veikt šī personāla darbības tiešu vadību un koordināciju.
  • Organizēt uzņēmuma struktūrvienību sadarbību attīstības projektu realizācijas ietvaros.
  • Koordinēt attīstības projektu darbību katrā posmā, kontrolēt pieņemto lēmumu un rīcību atbilstību uzņēmuma attīstības koncepcijai.
  • Analizēt attīstības projekta etapu ekonomiskos un finanšu radītājus.
  • Prasības kandidātiem

  • Veiksmīga darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā 3 gadi.
  • pārtikas ražošanas nozares zināšanas (vēlamas, gaļas ražošana).
  • Pārliecinošas vadības prasmes un personāla vadības pieredze.
  • Līdera īpašības, prasme strādāt patstāvīgi.
  • Zināšanas un prasme pielietot uzņēmuma attīstības pasākumu plānošanas principus.
  • Pārtikas ražošanas uzņēmuma tehnoloģiju zināšanas.
  • Darba organizācijas, ražošanas un vadības zināšanas un pieredze.
  • Zināšanas un praktiskas iemaņas vadīt un nodrošināt IT (informācijas tehnoloģiju) attīstības projektus.
  • Uzņēmums piedāvā

  • interesantu, intensīvu darbu stabilā Latvijas uzņēmumā, kas nepārtraukti attīstās;
  • apmācības, profesionālo izaugsmi;
  • draudzīgu kolektīvu;
  • konkurētspējīgu, uz rezultātiem orientētu atalgojumu. Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli! Par tālāko atlases procesu informēsim tikai tos kandidātus, kurus aicināsim uz klātienes interviju. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".