2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

  • Lietvedības dokumentu sagatavošana un reģistrēšana.
  • Grāmatvedības un citu aprites dokumentu koordinēšana, sagatavošana, reģistrēšana (rēķini, atskaites u.c.).
  • Asistēt biroja darbiniekiem un vadībai.
  • Komandējumu organizēšana.
  • Korespondences, zvanu, e-pastu apkalpošana un koordinēšana.
  • Organizēt un uzturēt kārtību birojā.
  • Loģistikas koordinēšana.
  • Citi organizatoriskie un saimnieciskie darbi.
  • Prasības kandidātiem

  • Pieredze līdzīgā amatā.
  • Augsta atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu valodas, labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Prasme strādāt ar MS Office.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Atbildīgu, dinamisku darbu augošā uzņēmumā.
  • Atsaucīgu komandu.
  • Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu.
  • Biroju Mārupē. Jūsu CV un motivācijas vēstuli sūtīt elektroniski. Sazināsimies ar nākamai kārtai izvirzītajiem pretendentiem. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".