2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/- e, Rīgas 84. pasta nodaļā

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Darba vieta: Vaidavas iela 1A, Rīga, LV- 1084 Darba pienākumi:
  • Organizēt kvalitatīvu un ātru klientu apkalpošanu.
  • Pieņemt un apstrādāt visu veidu un kategoriju pasta sūtījumus, sniegt visus Latvijas Pastā pieejamos pakalpojumus.
  • Darbs ar kases aparātu.
  • Nepieciešamības gadījumā veikt mentora pienākumus.
  • Darba mērķu un rezultātu sasniegšana.
  • Prasības kandidātiem

  • Amata veikšanai nepieciešama augstākā, vidējā speciālā vai vidējā izglītība.
  • Valsts valodas zināšanas atbilstoši 3. līmeņa C1 pakāpei, svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī jebkuras citas valodu zināšanas var tik uzskatītas par priekšrocību.​
  • Vēlama iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā.
  • Augsta atbildības sajūta un spēja organizēt savu darbu patstāvīgi, precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu.
  • Labas saskarsmes, komunikācijas prasmes un spēja pielāgoties dinamiskai darba videi.
  • Iemaņas darbā ar datoru MS vidē (Word, Excel, Internet Explorer).
  • Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
  • Darbam nepieciešamās apmācības​.
  • Draudzīgus darba kolēģus un labus darba apstākļus
  • Veselības apdrošināšanas polisi.
  • Iespēju pilnveidoties un attīstīt profesionālās prasmes.
  • Kompānijas rīkotus pasākumus. CV un motivācijas vēstuli ar norādi Klientu apkalpošanas speciālists/-e Rīgas 84. pasta nodaļā sūtīt Latvijas Pasta Personāla vadības departamentam pa pastu vai sadaļā "pieteikties". Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000 Tālrunis informācijai: 67608512 Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".