2023-04-13 14:47:21

Administrators/-e

CVMarket.lv klients
No 1000 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Mēs Tev uzticēsim:

  • Biroja ikdienas darba nodrošināšanu un saimniecisko jautājumu kārtošanu.
  • Laipnu biroja apmeklētāju uzņemšanu.
  • Korespondences un dokumentu apstrādi, tālruņa zvanu un e-pastu pieņemšanu.
  • Dokumentu sagatavošanu, arhivēšanu.
  • Asistēšanu un atbalstu visām uzņēmuma nodaļām.
  • Regulāru informācijas atjaunošanu un saglabāšanu datubāzē.
  • Uzņēmuma lietvedības dokumentu kārtošanu, pavadzīmju un rēķinu izrakstīšanu.
  • Rūpes par pozitīvas atmosfēras radīšanu un kārtības uzturēšanu birojā.

Prasības kandidātiem

No Tevis sagaidām:

  • Augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību.
  • Datorprasmes (MS Office) un biroja tehnikas pārzināšanu.
  • Teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes un spēju strādāt komandā.
  • Pozitīvu attieksmi pret klientiem un kolēģiem.
  • Augstu atbildības sajūtu, precizitāti un spēju organizēt savu darbu.
  • Analītisko domāšanu, spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus un rast risinājumus.

Uzņēmums piedāvā

Pie mums Tu iegūsi:

  • Dinamisku darbu strauji augošā uzņēmumā, kur viedoklis un idejas tiks ņemtas vērā.
  • Kompetencei atbilstošu atalgojumu, sākot no 1000 eiro bruto.
  • Darbu mūsdienīgā birojā Ozolniekos.
  • Profesionālās izaugsmes un apmācību iespējas.
  • Spēcīgu komandas atbalstu, kas palīdzēs sasniegt izvirzītos mērķus.
  • Saliedētu un draudzīgu kolektīvu, draudzīgu uzņēmuma kultūru, pieredzējušu un ieteikumus uzklausošu vadību.

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".