
VIP pasažieru apkalpošanas aģents
Darba apraksts
-VIP pasažieru apkalpošanas aģenta pienākumi ir saistīti ar LR un citu valstu augstāko amatpersonu un oficiālo delegāciju, ienākošo un izejošo valsts, oficiālo un darba vizīšu protokola nodrošinājumu;
-VIP pasažieru apkalpošana un servisa nodrošināšana;
-Privāto reisu pasažieru apkalpošana;
-Preses konferenču, semināru un citu pasākumu koordinēšana VIP centra telpās un konferenču centrā “Horizonts”.
Prasības kandidātiem
-Augstākā izglītība;
-Vismaz 2 gadu ilga pieredze klientu apkalpošanas jomā, vēlams starptautiskā vidē;
-Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas (citu valodu prasme tiek uzskatīta par priekšrocību);
-Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
-Precizitāte darbu izpildē un augsta atbildības izjūta;
-Komunikabilitāte, atsaucīga un labvēlīga attieksme pret klientu;
-Vēlama pieredze darbā ar kases aparātu un POS (kredītkaršu) terminālu
Uzņēmums piedāvā
Piedāvājam interesantu darbu augošā uzņēmumā, profesionālās izaugsmes un apmācības iespējas.
Lidosta - lieliska starta vieta Tavas karjeras lidojumam!
Cita informācija
Pretendentus lūdzam pieteikties līdz 2006. gada 30.septembrim, sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi uz kādu amatu pretendējat:
pa pastu - Lidosta “Rīga” 10/1, Mārupes pag., Rīgas raj., LV 1053, Latvija;
pa faksu – 7211767;
pa e-pastu – vakance@riga-airport.com.
Ja līdz 2006.gada 20.oktobrim pretendents nesaņem atbildi, tas nozīmē, ka viņš attiecīgo atlases kārtu nav izturējis.