2023-04-13 14:47:21

Zvanu centra aģents/-e

CVMarket.lv klients
No 6.59 €/st. Bruto

Darba apraksts

  • Konsultēt klientus par lidostā pieejamajiem pakalpojumiem, sniedzot informāciju pa telefonu.
  • Informēt lidostas klientus par pienākušo un nepienākušo bagāžu.
  • Sadarboties ar dažādiem lidostas dienestiem.
  • Apstrādāt lidostas darbinieku pieteikums atvešanai un aizvešanai no vai uz darbu.
  • Sniegt informāciju par lidostas teritorijā bez uzraudzības atstātajām mantām.
  • Apstrādāt sociālās tīkla vietnē Facebook un Instagram publicētās atsauksmes.
  • Darbs maiņās no 08:00 līdz 20:00 / no 11:00 līdz 23:00.

Prasības kandidātiem

  • Izglītība: vidējā.
  • Valodu zināšanas: latviešu valoda – augstākajā līmenī (C līmeņa 1. pakāpe) angļu valoda – sarunvaloda (B2).
  • Teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes.
  • Vēlama pieredze informācijas sniegšanā pakalpojumu sfērā.
  • Precizitāte, strādājot spriedzes apstākļos.
  • Prasme strādāt ar datoru un izmantot darbā datorprogrammas MS Office vidē (Word, Excel, Outlook), Interneta pārlūkprogrammas.
  • Pretendentam tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude.
  • Atbilstība likuma «Par aviāciju» 57.1. pantam. Ja persona neatbilst šā panta 4. daļas nosacījumiem, tiek atteikts nodibināt darba tiesiskās attiecības.
  • Pēc pieprasījuma pretendentam būs jāiesniedz iepriekšējo darba devēju rakstiskās atsauksmes par pēdējiem 5 gadiem.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojums (bruto): stundas likme no 6,59 EUR.
  • Piemaksas: 50% par darbu nakts stundās (no 1. stundas) un 100% – svētku dienās un par virsstundām.
  • Veselības apdrošināšana: iekļauta zobārstniecība un sports (pēc pārbaudes laika).
  • Pabalsti svarīgos dzīves gadījumos.
  • Mācības profesijas apgūšanai un regulāra kvalifikācijas celšana.
  • Iekļaujoša darba vide.
  • Izaugsmes iespējas.
  • Bezmaksas autostāvvieta.
  • Veikals darbiniekiem - preces par īpašām cenām.
  • Īpašas cenas aviobiļetēm (t.sk. ģimenes locekļiem).