2023-04-13 14:47:21

Zvanu centra klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

  • Ienākošo zvanu apkalpošana.
  • Informācijas sniegšana klientiem un tās tālāka apstrāde.
  • Autopalīdzības izsaukumu nodošana izpildei un izpildes kontrole.
  • Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu un procedūru pārzināšana.
  • Prasības kandidātiem

  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.
  • Labas datorprasmes.
  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes.
  • Spēju orientēties lielā informācijas daudzumā.
  • Precizitāti un augstu atbildības sajūtu.
  • Pieredzi klientu apkalpošanas jomā pa tālruni uzskatīsim par Tavu priekšrocību.
  • Spēju strādāt maiņās.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu un atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā.
  • Labus darba apstākļus.
  • Maiņu darba laiku (savienojams arī ar studijām).
  • Apmaksātu apmācību periodu pirms darba uzsākšanas.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši nostrādātajām darba stundām. Ja Tevi interesē darbs vienā no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē, lūdzu, sūti savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Speciālists". Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".