Informācijas sniegšana klientiem un tās tālāka apstrāde.
Autopalīdzības izsaukumu nodošana izpildei un izpildes kontrole.
Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu un procedūru pārzināšana.
Prasības kandidātiem
Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.
Labas datorprasmes.
Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes.
Spēju orientēties lielā informācijas daudzumā.
Precizitāti un augstu atbildības sajūtu.
Pieredzi klientu apkalpošanas jomā pa tālruni uzskatīsim par Tavu priekšrocību.
Spēju strādāt maiņās.
Uzņēmums piedāvā
Interesantu un atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā.
Labus darba apstākļus.
Maiņu darba laiku (savienojams arī ar studijām).
Apmaksātu apmācību periodu pirms darba uzsākšanas.
Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši nostrādātajām darba stundām.
Ja Tevi interesē darbs vienā no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē, lūdzu, sūti savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Speciālists".
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.