Darba apraksts
Ja Tev ir
• Pieredze klientu apkalpošanā un/vai pakalpojumu pārdošanā
• Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
• Pieredze klientu apkalpošanā un/vai pakalpojumu pārdošanā
• Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
Prasības kandidātiem
Un Tu
• Proti strādāt ar datoru
• Esi laipns(-a) un pacietīgs(-a)
• Esi gatavs(-a) strādāt maiņu darbu, tajā skaitā arī nakts stundās
• Vēlies mācīties un pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes
• Proti strādāt ar datoru
• Esi laipns(-a) un pacietīgs(-a)
• Esi gatavs(-a) strādāt maiņu darbu, tajā skaitā arī nakts stundās
• Vēlies mācīties un pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes
Uzņēmums piedāvā
Tad Tev būs
• Jāapkalpo ienākošie un izejošie kontakti pa tālruni, faksu, e-pastu, internetā un izmantojot SMS
• Interesants un atbildīgs darbs profesionālā un draudzīgā kolektīvā
• Mūsdienīgi darba apstākļi
• Atalgojums, kas atkarīgs no darba rezultātiem
• Iespējas izaugsmei un zināšanu papildināšanai
Pieteikumus un CV ar norādi „Zvanu centra operators” gaidām līdz 14.februārim uz e-pasta adresi: personals(at)lattelecombpo.lv
• Jāapkalpo ienākošie un izejošie kontakti pa tālruni, faksu, e-pastu, internetā un izmantojot SMS
• Interesants un atbildīgs darbs profesionālā un draudzīgā kolektīvā
• Mūsdienīgi darba apstākļi
• Atalgojums, kas atkarīgs no darba rezultātiem
• Iespējas izaugsmei un zināšanu papildināšanai
Pieteikumus un CV ar norādi „Zvanu centra operators” gaidām līdz 14.februārim uz e-pasta adresi: personals(at)lattelecombpo.lv