Darba apraksts
Ja Tev ir
• Interese iegūt darba pieredzi klientu apkalpošanā pa tālruni
• Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
• Interese iegūt darba pieredzi klientu apkalpošanā pa tālruni
• Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas
Prasības kandidātiem
Un Tu
• Proti strādāt ar datoru
• Esi laipns(-a) un pacietīgs(-a)
• Esi gatavs(-a) strādāt maiņu darbu, tajā skaitā arī nakts stundās
• Vēlies mācīties un pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes
• Proti strādāt ar datoru
• Esi laipns(-a) un pacietīgs(-a)
• Esi gatavs(-a) strādāt maiņu darbu, tajā skaitā arī nakts stundās
• Vēlies mācīties un pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes
Uzņēmums piedāvā
Pieaskies un Tev būs iespēja
• Strādāt vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā
• Saņemt profesionālu un draudzīgu kolēģu atbalstu
• Strādāt mūsdienīgi aprīkotā darba vidē, izmantojot tālruni, e-pastu, internetu, sms
• Profesionāli pilnveidoties
• Saņemt atalgojumu, atkarīgu no darba rezultātiem
Pieteikumus un CV ar norādi „Zvanu centra operators” gaidām līdz 30.maijam uz e-pasta adresi: personals(at)lattelecombpo.lv
• Strādāt vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā
• Saņemt profesionālu un draudzīgu kolēģu atbalstu
• Strādāt mūsdienīgi aprīkotā darba vidē, izmantojot tālruni, e-pastu, internetu, sms
• Profesionāli pilnveidoties
• Saņemt atalgojumu, atkarīgu no darba rezultātiem
Pieteikumus un CV ar norādi „Zvanu centra operators” gaidām līdz 30.maijam uz e-pasta adresi: personals(at)lattelecombpo.lv