Darba apraksts
Ienākošo kontaktu apkalpošana, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus (telefons, fakss, e-pasts, internets, sms), darbs atbilstoši maiņu grafikam.
Prasības kandidātiem
• Vidējā izglītība;
• Orientēšanās uz klientu apkalpošanu, mērķtiecība;
• Pieredze darbā ar elektroniskajām datu bāzēm;
• Spēja uzņemties atbildību;
• Efektīva komunikācija, prasme sadarboties;
• Labas datorprasmes;
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas.
• Orientēšanās uz klientu apkalpošanu, mērķtiecība;
• Pieredze darbā ar elektroniskajām datu bāzēm;
• Spēja uzņemties atbildību;
• Efektīva komunikācija, prasme sadarboties;
• Labas datorprasmes;
• Ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā
• Mūsdienīgus darba apstākļus;
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
• Interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
• Zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas.
Pieteikumus un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas operators Liepājā” gaidīsim uz e-pastu personals(at)lattelecombpo.lv, līdz 14.februārim.
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
• Interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
• Zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas.
Pieteikumus un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas operators Liepājā” gaidīsim uz e-pastu personals(at)lattelecombpo.lv, līdz 14.februārim.