
Amata mērķis/uzdevums:
Nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumus konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem.
Darba pienākumi:
Klientu aptauju veikšana pa telefonu
Datu ievade
Informācijas sniegšana
Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana
Risinājuma rašana klienta interesēs
Komunikabilitāte
Pašmotivētība un spēja orientēties uz rezultātu
Prasme strādāt precīzi
Labas iemaņas darbā ar datoru
Labas latviešu valodas un krievu valodas zināšanas
Pieredze darbā pa telefonu tiks uzskatīta par priekšrocību
Profesionālas apmācības
Sociālās garantijas
Aizraujošu un daudzveidīgu darbu stabilā kompānijā
Terminēts darba līgums uz trīs mēnešiem ar iespēju pagarināt darba līgumu.
Darba vieta: Bauskas iela 58a, Rīga
Darba laiks: Maiņu darbs
Lūdzam sūtīt CV uz e-pastu: lana.jerumane@transcom.com
SIA Transcom WorldWide ir pārstāvēts 29 Eiropas valstīs (73 zvanu centri), kuros strādā vairāk kā 16 000 darbinieki. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA Transcom WorldWide Latvia piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus Organizācija dibināta 1995.gadā, Latvijā uzņēmējdarbība uzsākta 2001.gadā. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk kā 320 darbinieku. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni: Zvanu centra pakalpojumi jeb CRM(klientu attiecību vadības) pakalpojumu sniegšana.
www.transcom.com