2023-04-13 14:47:21

Zvanu centra vadītājs/-a

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Veikt produktu un pakalpojumu pārdošanu pa telefonu gan jauniem, gan
esošiem klientiem (ienākošie un izejošie zvani);
• Analizēt, plānot, organizēt un veicināt pārdošanu, panākot augstus
rezultātus;
• Apmācīt un motivēt komandu;
• Profesionālu konsultāciju sniegšana klientiem par produkciju;
• Aktīva jaunu klientu piesaistīšana un nepieciešamās tirdzniecības
dokumentācijas (līgumi, piedāvājumi) sagatavošana;
• Esošo klientu datu bāzes attīstīšana un sadarbības uzturēšana;
• Nepieciešamo atskaišu un dokumentācijas sagatavošana tiešajam
vadītājam.

Prasības kandidātiem

• Vismaz 2 gadu iepriekšēja darba pieredze Telemārketinga darbā;
• Darba pieredze komandas darba koordinēšanā un vadīšanā;
• Spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
• Augsta stresa noturība un nosvērtums;
• Mērķtiecīgums, teicamas komunikāciju prasmes, pozitīva attieksme,
sabiedriskums, spēja pārliecināt un argumentēt savu viedokli;
• Labas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas;
• Labas datorprasmes.

Uzņēmums piedāvā

• Interesantu darbu augošā uzņēmumā;
• Draudzīgu un atsaucīgu komandu;
• Labas karjeras un profesionālās attīstības iespējas;
• Konkurētspējīgu un motivējošu atalgojumu.