2023-04-13 14:47:21

Asistents/-e Iepirkumu departamentā

CVMarket.lv klients
No 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Nodrošināt ikdienas atbalstu iepircējiem un akciju preču plānošanas speciālistiem.
  • Veikt administratīvos pienākumus, dokumentācijas apstrādi, ar iepirkumu un akciju procesiem saistītos uzdevumus.
  • Piedalīties piegādātāju pārvaldīšanas procesos.
  • Organizēt darba komandējumus.
  • Plānot tikšanās ar iekšējiem un ārējiem sadarbības partneriem.
  • Apkopot nedēļas, mēneša un ceturkšņa atskaites.
  • Sadarboties ar iepirkumu departamenta apakšnodaļām, lai nodrošinātu efektīvu informācijas apriti Latvijā un Igaunijā.

Prasības kandidātiem

  • Teicamas latviešu un angļu un valodas zināšanas. Vācu valodas zināšanas – priekšrocība.
  • Spēcīgas organizatoriskās prasmes.
  • Spēja noteikt prioritātes dinamiskā un mainīgā darba vidē.
  • MS Office – ikdienas lietotāja līmenis.
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes.
  • Spēja strādāt individuāli un sadarboties komandā.
  • Punktuāla, proaktīva un atbildīga personība.
  • Vēlme apgūt jaunas prasmes un zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • Bruto atalgojumu, sākot no 1500 EUR mēnesī.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Labbūtības programmu un veselības atbalsta pasākumus.
  • Tiešsaistes apmācību platformu.
  • Karjeras izaugsmes iespējas.
  • Apmaksātu dzimšanas dienas brīvdienu.
  • Starptautisku vidi - komunikācija un pieredzes apmaiņa ar citām Lidl valstīm.
  • Modernas un ergonomiski iekārtotas darba vietas.
  • Bezmaksas stāvvietu darbiniekiem.
  • Enerģijas lādiņam darbiniekiem birojā pieejami svaigi augļi un siltie dzērieni.
  • Komandas saliedēšanas pasākumus.

 

Esi ieinteresēts? Spied “Pieteikties”. Gaidīsim Tavu CV angļu valodā!

Kandidāti tiek izvērtēti neatkarīgi no personas rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, invaliditātes, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelsmes, mantiskā vai ģimenes stāvokļa, seksuālās orientācijas vai citiem apstākļiem.