2023-04-13 14:47:21

Asistents/-e

CVMarket.lv klients
750 - 1000 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Galvenie darba pienākumi:

  • Dokumentu aprites pārvaldība.
  • Saziņa ar klientiem (ienākošo telefona zvanu un e-pastu koordinēšana).
  • Ienākošo un izejošo sūtījumu (preču) pieņemšana, reģistrācija un apstrāde.
  • Datu ievade uzņēmuma iekšējās informācijas sistēmās.
  • Rēķinu, pavadzīmju, līgumu un citas dokumentācijas sagatavošana.

Prasības kandidātiem

  • Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība atbilstoši darbības jomai.
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
  • Vēlamas labas angļu valodas un krievu valodas pamatzināšanas.
  • Spēja gan patstāvīgu organizēt darbu, gan strādāt komandā.
  • Ļoti labas Microsoft Word un Microsoft Excel prasmes.
  • Augsta atbildības izjūta un precizitāte.

Uzņēmums piedāvā

  • Attalgojumu no 750 EUR līdz 1000 EUR bruto atkarībā no pieredzes un prasmēm.
  • Darba vietu Rīgā.
  • Profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu draudzīgā kolektīvā.
  • Veselības apdrošināšanu pēc 2 nostrādātiem gadiem uzņēmumā.
  • Sociālās garantijas.